Tukipalvelut tarjoavat kattavan ratkaisun yrityksen IT-asioiden hoitoon sekä asiantuntevaa tietoteknistä osaamista ja turvaa yritysten ICT-ympäristön toimivuuteen kaikissa olosuhteissa. Kun käyttäjän eteen tulee ongelma, se pitää pystyä ratkaisemaan mahdollisimman vaivattomasti, nopeasti ja tehokkaasti.
Palvelumme kattavat mm. palvelinten ylläpito- ja valvontapalvelut, työasemien ylläpitopalvelut sekä käyttäjien tukipalvelun. Nopein ja tehokkain apu on ottaa yhteys ServiceDeskin asiantuntijoihin. Etähallintamenetelmiä ja verkkotyöskentelysovelluksia käyttäen voidaan suurin osa ICT-tukitöistä ratkaista myös etätukena.
Asiakaslähtöinen ja monipuolinen ICT-tuki parantaa ja tehostaa työn tekemistä. Asiantuntijamme ovat ammattilaisia yrityksen toimintaa tehostavia ratkaisuja suunniteltaessa. ICT-ratkaisut ja tukipalvelut räätälöidään asiakkaan tarpeiden vaatimassa laajuudessa ja ylläpito- ja tukitoimista vastaavat asiantuntijamme palvelevat asiakasta sovitun vasteajan mukaan.